xDmG™
Bun Venit pe xDmG Te rugam Sa te inregistrezi


Tutorial despre Eventuri Din CS [Amxx]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Tutorial despre Eventuri Din CS [Amxx]

Mesaj Scris de ● JokeR ● la data de Sam Dec 03, 2011 8:11 am

Inainte de a incepe mai bine aveti amxx studio pentru a face pluginuri mai usor
Ce face un event ?
Un event va executa automat un public cand ii specificam noi. Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init, register_concmd-uri etc

O sa va arat cateva eventu-uri cele mai utile si folosite :

Executa un public cand Jucatorul primeste spawn (Cand "reinvie") :


Cod:
register_event("ResetHUD","event_spawn","be")


Executa un public cand Jucatorul isi cumpara gloante :

Cod:
register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")


Executa un public cand Jucatorul isi cumpara o arma :

Cod:
register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")


Executa un public cand jucatorul isi cumpara un item :

Cod:
register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")


Executa un public cand jucatorul aprinde / stinge lanterna :

Cod:
register_event("Flashlight","event_flashlight","be")


Executa un public cand jucatorul face damage :

Cod:
register_event("Damage","event_damage","be")


Executa un public cand jucatorul foloseste comanda "say" :

Cod:
register_event("SayText","event_saycmd","be")


Executa un public cand bomba este plantata :

Cod:
register_event("TextMsg", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")


Executa un public cand bomba este dezamorsata :

Cod:
register_event("TextMsg", "bomb_defused", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")


Executa un public cand bomba explodeaza :

Cod:
register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a", "2&#Target_B")


Executa un public cand bomba este luata de pe jos :

Cod:
register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")


Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :

Cod:
register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc", "2&#Game_bomb_d")


Executa un public cand castiga teroristii :

Cod:
register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")


Executa un public cand castiga counteristii :

Cod:
register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin")


Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :

Cod:
register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")


Executa un public cand se termina runda :

Cod:
register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")


Dupa ce ati pus event-urile puneti un public care acel even sal execute.
roundend, rounddraw etc sunt acele publice ce trebuie executate.
ex. Cand castiga CT:


Cod:
#include <amxmodx>


public plugin_init() {
  register_plugin(Ct Win, 0.1, FireW@ll)
  register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin")
}

public ctwin(){
 
 
  client_print(0, print_chat," Counter-strike Win")
}


O sa apara in forma de chat
Counter-strike Win

Sper ca am ajutat pe cineva
PS. Nu folositi la public sau la eventu-ri sau la orice cu spatiu adica:

Cod:
COD:
public Ct Win(){

}

Este complet gresit
asa trebuie:
Cod:
public CT_win(){

}

● JokeR ●
Admin
Admin

Mesaje : 2213
Bani : 7791
Reputatie : 43
Joined : 03/09/2011
Varsta : 20
Localizare : Tulcea
Distractii : Cs,gta,nfs fotbal,box...
Stare de spirit : Energetic

Vezi profilul utilizatorului http://www.xdmg.wow3.info

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum